Редактор

Редактор



При першому запуску редактора вам буде запропоновано ввійти на сервер Defold, де зберігаються всі ваші дані проекту. Редактор запускається порожнім, без відкриття будь-якого проекту. Таким чином, виберіть File ▸ Open Project у меню та вибрати новий проект. Вам також буде запропоновано створити "гілку" branch для проекту.








Тепер у Project Explorer ви побачите всі файли, які є частиною проекту. Якщо ви двічі клацнете файл "main / main.collection", файл відкриється у вікні редактора в центрі:

Редактор складається з наступних основних областей:

Project Explorer



Це представлення всіх файлів у вашому проекті. Різні типи файлів мають різні піктограми. Двічі клацніть на файлі, щоб відкрити його в призначеному редакторі для цього типу файлу. Спеціальні папки для читання є загальними для всіх проектів і включають корисні елементи, такі як стандартний сценарій виконання, шрифт,

матеріали для надання різних компонентів та інших речей. 

Main Editor View

Залежно від того, який тип файлу ви редагуєте, у цьому перегляді відображатиметься редактор цього типу. Найчастіше використовується редактор сцени, який ви бачите тут. Кожен відкритий файл відображається на окремій вкладці.

Changed Files Змінені файли

Містить список всіх змін, внесених у вашому відділенні після останньої синхронізації. Отже, якщо ви бачите що-небудь у цій панелі, у вас є зміни, які ще немає на сервері. Ви можете відкрити лише текстову різницю та повернути зміни за допомогою цього представлення даних.

Outline

Зміст поточно відредагованого файлу в ієрархічному перегляді. Ви можете додавати, видаляти, змінювати та вибирати об'єкти та компоненти через це представлення даних.

Properties Властивості

Властивості встановлюються на поточний вибраний об'єкт або компонент.

Консоль



Під час запуску гри ця думка фіксує висновок (ведення журналу, помилки, інформацію про налагодження тощо), що надходить від ігрового движка, а також будь-які налагоджені повідомлення print () та pprint () з ваших сценаріїв. Якщо ваше додаток або гра не запускати консоль, це перше, що потрібно перевірити.

За консоллю - це набір вкладок, що відображають інформацію про помилку, а також редактор кривої, який використовується при побудові ефектів частинок.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Kоментарі неуkраїнсьkою видалятимуться